overstappen naar take care

Acties

Take a Smile : )

Scoor hier uw actiecode.

“Kom en sluit je ook aan bij ons!”

waarom?

Waarom zou u overstappen? Dat is een hele goede vraag. Dit betekent dat u serieus nadenkt over de opvang van uw kind(eren), de kwaliteit en de kosten van de opvang. Hierover serieus nadenken heeft Gastouderservice Take Care ook gedaan.Vaak horen wij opmerkingen, zoals:

‘mijn gastouderbureau/kinderdagverblijf is wel duurder, maar ik weet wat ik nu heb’
‘we hebben het nu geregeld, je weet nooit wat je ervoor terugkrijgt’
‘mijn huidige gastouderbureau heeft de opleidingen voor mij betaald’
‘ik mag niet voor andere gastouderbureau’s werken’

Dus de vraag ‘waarom overstappen naar Gastouderservice Take Care’ is een hele serieuze en terechte vraag, waarbij uiteraard een goed antwoord hoort. Dat staat hieronder, maar bij Gastouderservice Take Care is het aller belangrijkst dat het eerst goed moet voelen. Heeft u ergens geen goed gevoel over neem dan gerust contact op.

Een goed gevoel?, lees dan verder.

In eerste instantie heeft Gastouderservice Take Care zich ten doel gesteld dat de kwaliteit te allen tijde gewaarborgd moet zijn. Dit is de basis waaruit we ons bedrijf hebben opgebouwd. We hebben het tenslotte in eerste instantie over kinderen. Ook willen we niet dat u zich zorgen hoeft te maken over de kinderopvangtoeslag. Gastouderservice Take Care voldoet foutloos aan alle eisen, kijk voor meer informatie in ons inspectierapport. Daarnaast profileert Gastouderservice Take Care  zich graag als het gastouderbureau dat kwaliteit biedt met een stap(je) extra. Maar wat is dan de kwaliteit en wat is dan het stap(je) extra, zult u zich afvragen? Graag leggen wij dit aan u uit d.m.v. de 3 onderstaande stapjes extra:

stap(je) extra 1: Een van de kwaliteitsnormen (gesteld door de Overheid) is dat een gastouderbureau verplicht is de door de vraagouder betaalde vergoeding binnen 5 dagen aan de gastouder uit te betalen. Gastouderservice Take Care vindt dat gastouders niet te lang op hun vergoeding mogen wachten en hanteert een uitbetalingstermijn van binnen één werkdag.

stap(je) extra 2: Gastouderservice Take Care weet hoe belangrijk de bereikbaarheid en beschikbaarheid is. Wij willen er zijn als u ons nodig heeft! Zo hebben wij ons normen opgelegd en reageren wij op inschrijvingen, vragen, wijzigingen, e.a. binnen één werkdag. Daarnaast is onze website www.gastouderservice-takecare.nl 7 x 24 uur voor informatie beschikbaar, zijn onze pedagogisch consulenten bereikbaar en bieden wij opvoedkundige ondersteuning (kinderpsycholoog) en financiële ondersteuning als u dat nodig heeft.

stap(je) extra 3: Gastouderservice Take Care ziet de samenwerking met gastouders als volgt:
– Gastouders zijn gespecialiseerd in de opvang van kinderen.
– Gastouderservice Take Care is gespecialiseerd in het organiseren en het waarborgen van de opvang.

Gastouderservice Take Care beperkt zich daarom niet alleen in de taken van het toetsingskader, maar wil gastouders zo ondersteunen dat gastouders het beste uit zich zelf kunnen halen en het beste aan uw kinderen kunnen geven.

Voorbeelden hiervan zijn:
– (gratis) opleidingen en trainingen *
– signalering en (gratis) EHBO *
– een (gratis) gastouderverzekering voor de gastouder *

Maar waarom nu Gastouderservice Take Care?
Bovenstaande in combinatie met onze vaste lage bureaukosten voor ouders (zodat er ook meer overblijft voor de gastouder), maakt overstappen/ inschrijven bij Gastouderservice Take Care wat ons betreft voor iedereen interessant.

‘Maar hoe kan Gastouderservice Take Care de opvang voor deze lage prijs aanbieden? En wat als we de extra stapjes er vanaf halen, kan het dan nog goedkoper?’

Gastouderservice Take Care heeft haar processen voor alle betrokkenen zo effectief en efficient als mogelijk ingericht. De stapjes extra hebben we bereikt door met de u (de klant) mee te denken. Extra’s zoals een (gratis) gastouderverzekering zijn gewoon nodig. Of wij of de gastouder dit nu betaald, het moet betaald worden. Wij hebben er in dit geval voor gekozen om dit collectief te doen, waardoor de prijs lager is en waarvan we zeker weten dat het goed geregeld is.

Hopelijk hebben wij u kunnen overtuigen van de voordelen en heeft u nu een goede vergelijking kunnen maken met uw huidige gastouderbureau. Heeft u nog vragen of wilt u het er gewoon nog even over hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Schrijf je vandaag nog in en profiteer ook van onze vaste lage bureaukosten…

voordelen

standaard
– gegarandeerde kwaliteit conform Overheid, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over de kinderopvangtoeslag. (Gastouderservice Take Care voldoet foutloos aan alle eisen, kijk voor meer informatie in ons inspectierapport.)

‘extra’
– persoonlijke aandacht en contact (door eigen pedagogisch consulent)
– snelle uitbetaling aan gastouder (binnen één werkdag)
– verwerking van vragen, wijzigingen, e.a. binnen één werkdag
– financiële ondersteuning
– opvoedkundige ondersteuning
– (gratis) opleidingen en trainingen *
– signalering en (gratis) EHBO *
– een (gratis) gastouderverzekering voor de gastouder *
– opzegtermijn van één maand  (gerekend vanaf de eerste van de nieuwe maand) voor zowel de gastouder als de ouder

* Aan deze diensten zijn uiteraard wel voorwaarden verbonden.

hoe werkt dat?

ouders
1.) U beëindigt uw huidige inschrijving; *
klik hier voor een voorbeeld e-mail

2.) U controleert bij Belastingdienst Toeslagen het bankrekeningnummer waar de Belastingdienst de kinderopvangtoeslag maandelijks naar overmaakt en wijzigt dit zonodig in uw eigen bankrekeningnummer.

3.) U schrijft zich in bij Gastouderservice Take Care en wij zorgen ervoor dat u geen kinderopvangtoeslag misloopt en geen fiscaal nadeel heeft. Gastouderservice Take Care regelt alles voor u en natuurlijk is het overstappen geheel kosteloos.

situatie 1: u wilt samen met uw gastouder overstappen.
U schrijft zich in via inschrijven en uw gastouder schrijft zich in via inschrijven als gastouder.

situatie 2: u wilt graag een andere gastouder.
U schrijft zich in via inschrijven.

gastouders
1.) U beëindigt uw huidige inschrijving; *
klik hier voor een voorbeeld e-mail
U hoeft uw huidige inschrijving niet te beëindigen.

situatie 1: u wilt samen met uw vraagouder overstappen.
U schrijft zich in via inschrijven als gastouder en uw vraagouder schrijft zich in via inschrijven.

situatie 2: u wilt samen met meerdere vraagouders overstappen.
U schrijft zich in via inschrijven als gastouder en uw vraagouders schrijven zich in via inschrijven.

* Controleer hiervoor uw opzegtermijn. De meeste gastouderbureau’s hanteren een opzegtermijn van twee maanden.

ik-wil-overstappen